Monday, December 5, 2011

berjaya jugak akhirnya...

tepat jam 8.58 pagi di Jordan yang bertarikh 6 Disember 2011(11 Muharam),akhirnya aku berjaya mencipta blog ini!...lepas ni nk buat ke aku punyer roomate plak..msti dye excited kalu dpt tau aku dh brjaya buat blog ni...hehehe...apa2 pn,,tujuan utama blog ini dibuat adalah xlain dan xbukan utk berkongsi apa yg ada dlm kepala aku on that time..yg dlm kpala ni yg dimksudkan bukan otak,tulang ke.(sje nk xplain)..tp apa yg sdang difikirkan dan ilmu yg baru diperoleh...inilah yang dikatakan "fi zihni"!Selamat mengikuti fi zihni...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hidup berblog memang bukan satu benda mudah .
    bukan bertindak sebagai satu platform untuk kita meluahkan ilmu dan rasa semata-mata.
    tapi ia satu bentuk amanah untuk kita berkongsi pengalaman mahupun ibrah yang kita dapat sepanjang menjalani kehidupan, selaku mahasiswa , selaku da'ieah , selaku anak. dan yang penting selaku hamba Allah di muka bumi.
    dan pesan dari 3 years blogger (tapi tak banyak pengalaman sangat pun, tak masyi pun ^^) , selamat menjalankan amanah. setiap tinta akan disoal. kadang2 saya terlupa yang itu juga. semoga Allah redha. ikhlas beramal, mudah-mudahan jadi saham akhirat .

    ReplyDelete